Bij Laserkliniek Zwolle hebben we een missie; laagdrempelige zorg met een persoonlijk en resultaatgericht plan.

2018 voorbij gevlogen! Een terugblik op de mooie resultaten

Wie van ons doet het niet… af en toe terugblikken op gebeurtenissen of dingen in je dagelijkse leven. Onze huidtherapeuten blikken terug op wederom een succesvol jaar.

We hebben weer,althans denken wij, vele mensen blij gemaakt met fraaie resultaten! Het mooie is dat zij dat ook durven te delen met ons, maar vooral met anderen die ook opzoek zijn naar een oplossing voor hun huidprobleem. We zijn dan ook trots dat we op Zorgkaart Nederland ook dit jaar weer worden beoordeeld met een 9,6 en dat 100% onze zorginstelling aanbeveelt! Wil jij ook anderen helpen door je ervaring met ons te delen? Laat dan een review achter op Zorgkaart.

Ben je nieuwsgierig naar de resultaten die de huidtherapeuten van onze laserkliniek kunnen boeken door middel van diverse huid- en lasertherapieën, bekijk dan gauw onze eindejaar compilatie met voor-en na foto’s van diverse huidaandoeningen en behandelingen. Wil je ook je huidaandoening laten behandelen? Of heb je last van ongewenste haargroei? Klik dan hier voor een gratis en vrijblijvend advies bij één van onze huidtherapeuten.

compilatie van Laserkliniek Zwolle met voor- en na fotos van diverse huidaandoeningen en behandelingen
Compilatie van Laserkliniek Zwolle met voor- en na foto's van diverse huidaandoeningen en behandelingen.

Compilatie van Laserkliniek Zwolle met voor- en na fotos van diverse huidaandoeningen en behandelingen