Nieuwsgierig naar uw huidtype, huidconditie en of er sprake is van een huidaandoening?

Gratis consult met Observ huidscan, de juiste huidverzorging & behandelplan op maat

Huidanalyse in de maand maart door onze deskundige huidtherapeuten met de Observ

Hoe gaat het in zijn werk?

De huidtherapeut begeleidt u om het hoofd te plaatsen in het huidanalyse apparaat waarna uw gezicht op een statief plaatst en recht naar voren kijkt. De Observ maakt de foto. De huidtherapeut kijkt samen met u naar het huidbeeld vanuit zes verschillende lichtmodi. Daarbij wordt gekeken aan de hand van een True UV-licht modus of er sprake is van eventuele zonneschade en pigmentatie afwijking. De Wood’s modus bepaalt de huidconditie; denk daarbij aan een gezonde huid, of een droge huid en/of dunne kwetsbare huid. Aan de hand van de parallel gepolariseerde modus bekijkt de huidtherapeut uw poriën, de talgproductie en of er sprake is van bijvoorbeeld fijne lijntjes. Dan is er nog een cross modus die in kaart brengt of er vasculaire activiteit is; denk daarbij aan roodheid, couperose of rosacea; een aandoening waarbij er een ontstekingsreactie plaatsvindt met een zeer vervelende roodheid. Tot slot kan de gelaatsteint worden bekeken. Al deze uitkomsten geven een indicatie waarop een specifiek behandelplan kan worden opgesteld. Het behandelplan bestaat uit adviezen over huidverzorging voor thuis en eventueel een behandelmethode, bijvoorbeeld een laserbehandeling, die de klachten kan verminderen.

Altijd al een keer uw huid van binnen willen bekijken? Vraag dan in de maand maart een consult aan met een gratis huidanalyse en vraag de huidtherapeut naar de juiste huidverzorging afgestemd op uw huidtype en huidconditie.

Bel voor een afspraak: 038 - 421 3532 of stuur een e-mail naar info@laserkliniekzwolle.nl ook kunt u het gratis consult formulier invullen.

Daarom is bij Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie het eerste consult altijd gratis en vrijblijvend.

Wij respecteren uw privacy
Oops! Something went wrong while submitting the form.