... ...

Huidanalyse door een deskundige huidtherapeut met de Observ

Tijdens de open dag een gratis huidcheck met de nieuwste revolutie op het gebied van huidanalyse Nieuwsgierig naar uw huidtype, huidconditie en of er sprake is van een huidaandoening? Doe een check met de Observ.

Het is populair onder de huidprofessionals omdat je met behulp van geavanceerde apparatuur een volledige gezichtsweergave vanuit verschillende lichtmodi kunt bewerkstelligen. Hierdoor is het mogelijk om uw huidtype te bepalen, te kijken of de huid in een goede conditie verkeert en/of er sprake is van een eventuele afwijking in het huidbeeld. Behandelingen en product advies voor thuis kunnen daardoor nog beter worden afgestemd op uw wensen en hulpvragen.‍

Hoe gaat het in zijn werk?

De huidtherapeut begeleidt u om het hoofd te plaatsen in het huidanalyse apparaat waarna uw gezicht op een statief plaatst en recht naar voren kijkt. De Observ maakt de foto. De huidtherapeut kijkt samen met u naar het huidbeeld vanuit zes verschillende lichtmodi. Daarbij wordt gekeken aan de hand van een True UV-licht modus of er sprake is van eventuele zonneschade en pigmentatieafwijking. De Wood’s modus bepaalt de huidconditie; denk daarbij aan een gezonde huid, of een droge huid en/of dunne kwetsbare huid. Aan de hand van de parallel gepolariseerde modus bekijkt de huidtherapeut uw poriën, de talgproductie en of er sprake is van bijvoorbeeld fijne lijntjes. Dan is er nog een cross modus die in kaart brengt of er vasculaire activiteit is; denk daarbij aan roodheid, couperose of rosacea; een aandoening waarbij er een ontstekingsreactie plaatsvindt met een zeer vervelende roodheid. Tot slot kan de gelaatsteint worden bekeken. Al deze uitkomsten geven een indicatie waarop een specifiek behandelplan kan worden opgesteld. Het behandelplan bestaat uit adviezen over huidverzorging voor thuis en eventueel een behandelmethode, bijvoorbeeld een laserbehandeling, die de klachten kan verminderen.

Tijdens de open dag bij Laserkliniek Zwolle een gratis huidcheck met de nieuwste revolutie op het gebied van huidanalyse

Gratis huidanalyse & advies over huid- en lasertherapie

Altijd al een keer uw huid van binnen willen bekijken? Vraag dan tijdens de open dag een gratis huidanalyse aan en vraag de huidtherapeut naar de juiste huidverzorging afgestemd op uw huidtype en huidconditie.  Tijdens onze open dag zullen we u met presentaties informeren over de mogelijkheden op het gebied van huidverbetering en laserbehandelingen en zal het team live demonstraties geven op het gebied van een laserontharing. Uiteraard is er gelegenheid voor persoonlijk advies en een leuke goodie bag voor iedere bezoeker!