Met dankbaar respect en met pijn in ons hart zien wij de verpleegkundigen die pijnlijke drukschade hebben in het gezicht

Like en winactie voor onze IC verpleegkundigen van Zwolle die herstellende huidverzorging kunnen gebruiken!

Beschermende kleding, brillen en mondkappen kunnen zorgen voor pijnlijke drukschade in het gezicht van verpleegkundigen in strijd tegen Corona. Voor deze helden een like en winactie met dermatologische huidverzorging ter ondersteuning van de huid. Like, deel en win! Tag een IC verpleegkundige die dit pakket moet hebben!

Like en winactie voor onze IC verpleegkundigen van Zwolle die wel wat herstellende gezichtsverzorging kunnen gebruiken!

Vol bewondering kijken we naar IC verpleegkundigen die massaal hun oproep doen op social media of mensen alsjeblieft thuis willen blijven. Vermoeide gezichten die inmiddels door het dagelijks intensieve gebruik van mondkappen en beschermingsmiddelen drukschade hebben in het gezicht. Uit angst voor het agressieve Corona die velen levens eist worden de beschermingsmiddelen hard aangedrukt op de huid en blijven urenlang zo zitten. Soms tot 13 uur achtereen.

Huidtherapeuten begrijpen dat dit enorme huidklachten kan geven. Wij gebruiken zelf ter infectiepreventie namelijk 3 M mondkappen veiligheidsbrillen tijdens laserbehandelingen. Na 8 uur laserwerk op een dag met steeds pauze waarop beschermingsmiddelen af gaan staat de afdruk al in je gezicht, laat staan als je dit urenlang strak aangedrukt moet dragen. Huidklachten als roodheid, beschadiging en post-inflammatoire hyperpigmentatie aan de huid geven een vervelend aanzicht wat ook nog eens pijnlijk kan zijn. Uit respect voor deze helden een mooie like en winactie met dermatologische huidverzorging die de huid wat zal verzachten en helpen herstellen!

Deel, like en win dit prachtige dermatologische huidverzorgingspakket van Louis Widmer! Tag een verpleegkundige die dit pakket absoluut moet winnen!

Like, deel en win! Tag een verpleegkundige die deze leuke huidverzorgingstas met inhoud absoluut moet hebben!

Veel sterkte allemaal en blijf gezond! Liefs,

Team Laserkliniek Zwolle

Daarom is bij Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie het eerste consult altijd gratis en vrijblijvend.

Wij respecteren uw privacy
Oops! Something went wrong while submitting the form.